ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ-ΧΡΕΩΣΕΙΣ
Η εταιρία μας στέλνει αποστολές μόνο στην Ελλάδα
H courier που συνεργαζόμαστε για τις αποστολές είναι η ACS.
Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μόνο τις καθημερινές ημέρες.
Τα δέματα παραδίδονται από το αντίστοιχο κατάστημα της περιοχής σας στο χώρο σας.
Την
ημέρα αποστολής της παραγγελίας σας, θα λάβετε ειδοποιητικό e-mail ότι
έγινε η αποστολή ώστε να μπορέσετε την επόμενη μέρα να επικοινωνήσετε
για περαιτέρω πληροφορίες της παραλαβής με το πλησιέστερο κατάστημα ACS courier της περιοχής σας.
Πληκτρολογήστε εδώ https://www.acscourier.net/el/home τον κωδικό που σας στείλαμε.
Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 70€.
Πριν
ολοκληρώσετε την παραγγελίας σας θα βγαίνει και το ακριβές ποσό της
αποστολής με τα μεταφορικά και την αντικαταβολή αν την έχετε επιλέξει.
Ο χρόνος παράδοσης για όλα τα είδη είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες ΕΚΤΟΣ από τις παραγγελίες της κατηγορίας Πίνακες-Poster-Stickers που χρειάζονται 5-8 εργάσιμες από την ημερομηνία που καταχωρήσατε την παραγγελία. Αν υπάρξουν καθυστερήσεις (αργίες, απεργίες,δυσπρόσιτες περιοχές κτλ..) που δεν εξαρτώνται από εμάς,
ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί.
ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί.
Δυσπρόσιτες περιοχές
Αποστολές
που αφορούν δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται οι ημέρες παραλαβής να είναι
περισσότερες όπως και να υπάρχει κάποια αύξηση των μεταφορικών σε
ειδικές περιπτώσεις.
Σε κάποιες δυσπρόσιτες μπορεί να σας
ζητηθεί η παραλαβή να γίνει από το κοντινότερο σημείο της περιοχής σας
όπου υπάρχει κατάστημα ACS για να αποφύγετε επιπλέον χρεώσεις.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας πληκτρολογήστε εδώ τα στοιχεία σας να δείτε το κοντινότερο κατάστημα ACS παραλαβής https://www.acscourier.net/el/home
Τρόποι πληρωμής:
Μπορείτε
να επιλέξετε ανάμεσα σε 3 τρόπους για να πληρώσετε την παραγγελία σας:
Κατάθεση σε τράπεζα, Πιστωτική και Αντικαταβολή με extra χρέωση.
Τι συμβαίνει εάν δεν παραλάβω το δέμα μου;
Σε
περίπτωση που δεν παραλάβετε το δέμα σας και επιστραφεί πίσω σε εμάς,
θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για δεύτερη αποστολή με την ίδια χρέωση
αποστολής όπως η πρώτη.
Το ποσό αυτό πρόκειται να καλύψει τη διπλή αποστολή.
Το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά την άφιξη.
Αγοράσατε ένα προϊόν που έχει υποστεί ζημιά κατά την άφιξή του ή είναι ελαττωματικό για οποιονδήποτε άλλο λόγο;
Αν
δείτε πως η συσκευασία έχει υποστεί κακοποίηση παρακαλούμε μην
παραλάβετε το δέμα και μην δεχτείτε την αποστολή. Αν πάλι παραλάβετε και
στη συνέχεια δείτε πως το προϊόν έχει υποστεί κακοποίηση
στείλτε με e-mail στην υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@tshirtmaniac.gr και υποβάλετε φωτογραφίες του προϊόντος / συσκευασίας ή καλέστε μας άμεσα στο 2310 500 093.
Στόχος μας είναι η 100% ικανοποίηση σας, οπότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν είστε δυσαρεστημένοι με την παραλαβή σας.
Με εκτίμηση
Tshirtmaniac